prikaz prve stranice dokumenta Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda
Rad dostupan nakon 2025-09-28
diplomski rad
Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda

Buzjak, Dijana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Buzjak, D. (2023). Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:156660

Buzjak, Dijana. "Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:156660

Buzjak, Dijana. "Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:156660

Buzjak, D. (2023). 'Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:156660

Buzjak D. Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:156660

D. Buzjak, "Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:156660

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.