Ljubičić, A. (2023). Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić, Anđela. "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić, Anđela. "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić, A. (2023). 'Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić A. Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
A. Ljubičić, "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293