Kerep, P. (2023). Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep, P. (2023). 'Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
Kerep P. Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926
P. Kerep, "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926