Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sladoljev, A. (2023). Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426
Sladoljev, Adrijana. "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426
Sladoljev, Adrijana. "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426
Sladoljev, A. (2023). 'Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426
Sladoljev A. Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426
A. Sladoljev, "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576426