prikaz prve stranice dokumenta Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode

Potrebica, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Potrebica, I. (2023). Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:826873

Potrebica, Ivan. "Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:826873

Potrebica, Ivan. "Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:826873

Potrebica, I. (2023). 'Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:826873

Potrebica I. Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:826873

I. Potrebica, "Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:826873

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.