Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Slišković, A. (2024). Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković, A. (2024). 'Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
Slišković A. Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710
A. Slišković, "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710