Ćavar, L. (2024). Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar, Lucija. "Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar, Lucija. "Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar, L. (2024). 'Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar L. Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
L. Ćavar, "Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122