Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Penezić, K. (2024). Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719
Penezić, Karlo. "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719
Penezić, Karlo. "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719
Penezić, K. (2024). 'Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719
Penezić K. Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719
K. Penezić, "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719