Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Galinec, D. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, D. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec D. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
D. Galinec, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873