Froki, L. (2024). Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki, Lorena. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki, Lorena. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki, L. (2024). 'Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki L. Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
L. Froki, "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314