Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Buršić, L. (2024). Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić, Leana. "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić, Leana. "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić, L. (2024). 'Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
Buršić L. Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874
L. Buršić, "Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950874