Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Ceković, J. (2024). Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković, Jurica. "Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković, Jurica. "Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković, J. (2024). 'Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković J. Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
J. Ceković, "Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591