Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Grubešić, I. (2024). Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić, Ivana. "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić, Ivana. "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić, I. (2024). 'Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
Grubešić I. Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561
I. Grubešić, "Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724561