Čičak, T. (2024). Specifičnosti društveno odgovornog poslovanja u industriji robe široke potrošnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127682
Čičak, Tanja. "Specifičnosti društveno odgovornog poslovanja u industriji robe široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127682
Čičak, Tanja. "Specifičnosti društveno odgovornog poslovanja u industriji robe široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127682
Čičak, T. (2024). 'Specifičnosti društveno odgovornog poslovanja u industriji robe široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127682
Čičak T. Specifičnosti društveno odgovornog poslovanja u industriji robe široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127682
T. Čičak, "Specifičnosti društveno odgovornog poslovanja u industriji robe široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127682