diplomski rad
Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga

Barukčić, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Barukčić, M. (2024). Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:979679

Barukčić, Marko. "Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:979679

Barukčić, Marko. "Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:979679

Barukčić, M. (2024). 'Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:979679

Barukčić M. Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:979679

M. Barukčić, "Uloga karakteristika društvenih medija u odabiru financijskih usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:979679

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.