Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Martinko, M. (2024). Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko, Melita. "Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko, Melita. "Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko, M. (2024). 'Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko M. Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
M. Martinko, "Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606