Varivoda, K. (2024). Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda, Katarina. "Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda, Katarina. "Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda, K. (2024). 'Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda K. Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
K. Varivoda, "Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512