Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Jurič, D. (2024). Osviještenost potrošača u Republici Hrvatskoj o konceptu pravedne trgovine i proizvodima unutar sustava pravedne trgovine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133059
Jurič, Domagoj. "Osviještenost potrošača u Republici Hrvatskoj o konceptu pravedne trgovine i proizvodima unutar sustava pravedne trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133059
Jurič, Domagoj. "Osviještenost potrošača u Republici Hrvatskoj o konceptu pravedne trgovine i proizvodima unutar sustava pravedne trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133059
Jurič, D. (2024). 'Osviještenost potrošača u Republici Hrvatskoj o konceptu pravedne trgovine i proizvodima unutar sustava pravedne trgovine', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133059
Jurič D. Osviještenost potrošača u Republici Hrvatskoj o konceptu pravedne trgovine i proizvodima unutar sustava pravedne trgovine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133059
D. Jurič, "Osviještenost potrošača u Republici Hrvatskoj o konceptu pravedne trgovine i proizvodima unutar sustava pravedne trgovine", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133059