Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sporiš, S. (2024). Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš, Sabina. "Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš, Sabina. "Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš, S. (2024). 'Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš S. Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
S. Sporiš, "Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488