prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji

Horvat, Mateo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2024). Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat, Mateo. "Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat, Mateo. "Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat, M. (2024). 'Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat M. Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

M. Horvat, "Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.