završni rad
Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu

Dujić, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dujić, M. (2024). Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607

Dujić, Martina. "Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607

Dujić, Martina. "Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607

Dujić, M. (2024). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607

Dujić M. Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607

M. Dujić, "Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.