prikaz prve stranice dokumenta Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda

Radman, Nina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Radman, N. (2024). Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144

Radman, Nina. "Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144

Radman, Nina. "Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144

Radman, N. (2024). 'Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144

Radman N. Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144

N. Radman, "Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.