Šifner, L. (2024). Uloga suradnje s korisnicima u digitalnom okruženju u upravljanju markom kozmetičkih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:309646
Šifner, Lana. "Uloga suradnje s korisnicima u digitalnom okruženju u upravljanju markom kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:309646
Šifner, Lana. "Uloga suradnje s korisnicima u digitalnom okruženju u upravljanju markom kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:309646
Šifner, L. (2024). 'Uloga suradnje s korisnicima u digitalnom okruženju u upravljanju markom kozmetičkih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:309646
Šifner L. Uloga suradnje s korisnicima u digitalnom okruženju u upravljanju markom kozmetičkih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:309646
L. Šifner, "Uloga suradnje s korisnicima u digitalnom okruženju u upravljanju markom kozmetičkih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:309646