Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Aranza, M. (2024). Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza, Margarita. "Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza, Margarita. "Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza, M. (2024). 'Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza M. Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
M. Aranza, "Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685