Sažetak | Timski procesi obuhvaćaju zajedničke napore članova tima, udruživanje njihovih pojedinačnih resursa, znanja i vještina kako bi se ispunili zahtjevi zadatka i postigli zajednički ciljevi. Dizajniranje ovih procesa unutar organizacije zahtijeva strateško strukturiranje i optimizaciju kako bi se poboljšala suradnja, komunikacija i učinkovitost izvršenja zadataka. Timski ciljevi služe kao zajedničke prekretnice ili ciljevi koji označavaju značajne bodove napretka ili doprinose poboljšanju vještina u cijeloj organizaciji.
Zadovoljstvo poslom, bitan aspekt dobrobiti zaposlenika, sažima pozitivne emocionalne reakcije koje pojedinci doživljavaju dok obavljaju svoje radne dužnosti ili su prisutni na radnom mjestu. Čimbenici koji pridonose povećanom zadovoljstvu poslom uključuju plaću i beneficije, sigurnost posla, priznanje, razvoj karijere, angažman i poštovanje. Različite metode, kao što su stope izostanaka s posla, ankete i eNPS, koriste se za mjerenje zadovoljstva zaposlenika, s ključnim pokazateljima učinka kao što su neformalni intervjui, kutije s prijedlozima, interne stope napredovanja i izlazni intervjui koji nude vrijedne uvide. Istraživanje je pokazalo da su motivacija i zadovoljstvo poslom te timski rad i rješavanje problema najbitniji čimbenici koji utječu najviše na poslovne rezultate, retenciju zaposlenika i uspjeh. Od dvaju navedenih, timski rad i zadovoljstvo poslom treba najviše njegovati, razvijati, dizajnirati i mjeriti unutar organizacije za stimuliranje uspjeha. |
Sažetak (engleski) | Team processes comprise of mutual efforts made by its members, as well as combining their individual resources, knowledge, and skills to complete task requirements and achieve the team's goals. Designing such processes inside an organizational setting requires both strategic structuring as well as optimizing of such processes for the purpose of improving organizational collaboration, communication and efficiency in completing tasks. Team-based goals serve as common milestones or ones that mark significant points of progress or contribute to improving skills across the organization.
Job satisfaction, an important aspect of employee welfare, can be defined as all the positive emotional reactions individuals experience when carrying out their work obligations or when they are present at their designated workplace. Factors that significantly contribute to higher job satisfaction include pay and benefits, job security, acknowledgment, opportunity for career advancement, level of engagement, and respect at the workplace. Various methods are used to measure job satisfaction, ones such as rates of job absence, questionnaires and eNPS, along with some key success indicators that provide meaningful insights, such as informal interviews, „suggestion boxes“, internal rates of improvement, and exit interviews. This paper's research has shown that both work motivation and satisfaction, as well as teamwork and problem-solving, make for the most important factors with the strongest influence on results, employee retention, and overall success. In order to stimulate success, it is recommended to nurture, develop, design, and measure teamwork and job satisfaction the most out of all researched factors. |