Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Đuranec, J. (2024). Upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi na primjeru Kliničke bolnice “Sveti Duh“, Zagreb (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715422
Đuranec, Jelena. "Upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi na primjeru Kliničke bolnice “Sveti Duh“, Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715422
Đuranec, Jelena. "Upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi na primjeru Kliničke bolnice “Sveti Duh“, Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715422
Đuranec, J. (2024). 'Upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi na primjeru Kliničke bolnice “Sveti Duh“, Zagreb', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715422
Đuranec J. Upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi na primjeru Kliničke bolnice “Sveti Duh“, Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715422
J. Đuranec, "Upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi na primjeru Kliničke bolnice “Sveti Duh“, Zagreb", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715422