Trogrlić, T. (2024). Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić, Tea. "Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić, Tea. "Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić, T. (2024). 'Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić T. Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
T. Trogrlić, "Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568