Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bobanac, M. (2024). Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac, M. (2024). 'Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac M. Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
M. Bobanac, "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734