specijalistički diplomski stručni
Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara

Marić, Dario
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Marić, D. (2024). Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239

Marić, Dario. "Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239

Marić, Dario. "Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239

Marić, D. (2024). 'Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239

Marić D. Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239

D. Marić, "Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.