Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pejić Dragović, B. (2024). Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598
Pejić Dragović, Bruna. "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598
Pejić Dragović, Bruna. "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598
Pejić Dragović, B. (2024). 'Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598
Pejić Dragović B. Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598
B. Pejić Dragović, "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598