Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vidović, M. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:939781
Vidović, Mia. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:939781
Vidović, Mia. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:939781
Vidović, M. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:939781
Vidović M. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:939781
M. Vidović, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:939781