Opačak, M. (2024). Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak, Matea. "Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak, Matea. "Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak, M. (2024). 'Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak M. Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
M. Opačak, "Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175