Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Zidarić, I. (2024). Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić, Ines. "Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić, Ines. "Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić, I. (2024). 'Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić I. Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
I. Zidarić, "Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902