Olujić, F. (2024). Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić, Franko. "Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić, Franko. "Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić, F. (2024). 'Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić F. Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
F. Olujić, "Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453