Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Buzov, E. (2024). Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072
Buzov, Eugen. "Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072
Buzov, Eugen. "Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072
Buzov, E. (2024). 'Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072
Buzov E. Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072
E. Buzov, "Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072