Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šarić, L. (2025). Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić, Lara. "Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić, Lara. "Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić, L. (2025). 'Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić L. Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 25.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
L. Šarić, "Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502