Šebalj, B. (2025). Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj, Barbara. "Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj, Barbara. "Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj, B. (2025). 'Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj B. Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 03.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
B. Šebalj, "Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689