diplomski rad
Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda

Anamarija Galić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Galić, A. (2015). Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija. "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija. "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, A. (2015). 'Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić A. Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

A. Galić, "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061