Bagarić Šalamon, A. (2016). Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040
Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040
Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040
Bagarić Šalamon, A. (2016). 'Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040
Bagarić Šalamon A. Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040
A. Bagarić Šalamon, "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040