završni specijalistički
Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije

Ana Bagarić Šalamon (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Bagarić Šalamon, A. (2016). Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, A. (2016). 'Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon A. Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

A. Bagarić Šalamon, "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040