prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije

Bagarić Šalamon, Ana (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bagarić Šalamon, A. (2016). Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, A. (2016). 'Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon A. Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 01.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

A. Bagarić Šalamon, "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.