Čalić, J. (2015). Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić, J. (2015). 'Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić J. Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
J. Čalić, "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810