Modrić, A. (2016). Koncept poslovnog patnerstva između stručnjaka za ljudske potencijale i internih klijenata (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:400119
Modrić, Ana. "Koncept poslovnog patnerstva između stručnjaka za ljudske potencijale i internih klijenata." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:400119
Modrić, Ana. "Koncept poslovnog patnerstva između stručnjaka za ljudske potencijale i internih klijenata." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:400119
Modrić, A. (2016). 'Koncept poslovnog patnerstva između stručnjaka za ljudske potencijale i internih klijenata', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:400119
Modrić A. Koncept poslovnog patnerstva između stručnjaka za ljudske potencijale i internih klijenata [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:400119
A. Modrić, "Koncept poslovnog patnerstva između stručnjaka za ljudske potencijale i internih klijenata", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:400119