prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji

Starić, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Starić, B. (2015). Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić, Barbara. "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić, Barbara. "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić, B. (2015). 'Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić B. Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

B. Starić, "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.