diplomski rad
Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma

Gabrijela Primorac (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Primorac, G. (2015). Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, G. (2015). 'Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac G. Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

G. Primorac, "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886