Orct, M. (2015). Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct, Martina. "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct, Martina. "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct, M. (2015). 'Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct M. Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
M. Orct, "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468