Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja

Ivana Smolčić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Smolčić, I. (2015). Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, I. (2015). 'Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić I. Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

I. Smolčić, "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935