prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja

Smolčić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Smolčić, I. (2015). Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, I. (2015). 'Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić I. Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

I. Smolčić, "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.