Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge

Ivan Zečić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Zečić, I. (2016). Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, I. (2016). 'Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić I. Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 13.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

I. Zečić, "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107