Zečić, I. (2016). Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić, I. (2016). 'Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić I. Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
I. Zečić, "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107