Raguž, Z. (2015). Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045
Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045
Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045
Raguž, Z. (2015). 'Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045
Raguž Z. Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045
Z. Raguž, "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045