Žalac, N. (2015). Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841
Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841
Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841
Žalac, N. (2015). 'Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841
Žalac N. Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841
N. Žalac, "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841