prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki

Krstić, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Krstić, A. (2015). Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić, Ana. "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić, Ana. "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić, A. (2015). 'Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić A. Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

A. Krstić, "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.