diplomski rad
Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke

Dominik Pernarić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Pernarić, D. (2015). Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić, D. (2015). 'Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić D. Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

D. Pernarić, "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652